środa, 2 listopada 2016

Gile, smarki i 30tc

Kilka tygodni temu zaczęło się od od jelitówki. Dopadła każdego, łącznie z naszymi gośćmi, którzy przyjechali do nas na tydzień z Krakowa (serdecznie ich pozdrawiam i zapraszam ponownie ;) ). Były ciężkie chwile. Ja w szpitalu, R. z Mają na posterunku. Udało się, po długich tygodniach wyszliśmy wszyscy na prostą. Radość nie trwała długo, bo do naszych drzwi zapukały smarki. Co ja mówię, smarki to za mało powiedziane! Zielone gile do pasa :/ Nawet Majuszka zaprzyjaźniła się z odsysaczem kataru i sama wyjmowała odkurzacz, żeby wyczyścić jej nosek. Moja dzielna dziewczyna!
Całe szczęście już powoli żegnamy dzikich lokatorów.

Nie zważając na pogodę, staram się codziennie wychodzić z Mają. W końcu chlapanie się w kałużach to ogromna radość dla półtoraroczniaka.Prawie za każdym razem Maja wraca ubłocona, przemoczona i taaaaka szczęśliwa.

 Ciąża wchodzi na ostatnią prostą. 30tc i wiemy już, że za kilka tygodni nasza rodzina powiększy się o kolejną dziewczynkę. Cieszę się, że Maja będzie miała siostrę. Ciekawa jestem ich relacji. Obawiam się ewentualnej zazdrości Mai, ale zrobimy wszystko by czuła się nadal tak ważna jak jest teraz. W końcu nasza miłość do niej się nie zmieni. Nigdy!


  Pozdrawiam
Bazyljuszka

7 komentarze:

  1. Zdrówka dla Waszej trójki! Ciąża widzę gna jak szalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję jeszcze raz kolejnej córeczki... :)
    Dobrze, że wychodzicie codziennie, ja też staram się z Olą wychodzić i ją hartować :)
    A bez katarka to ja sobie już życia nie wyobrażam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po moich dziewczynkach już widzę, że dobrze mieć siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiejcie! Trzymam kciuki, aby Maja dobrze zareagowała na siostrę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie już dawno jesteście zdrowe :-) czekam na wpis, jak jest w czwórkę :-) i czy alergia przy kp powtórzyła się (jestem ciekawa, bo mnie też to dotknęło o zastanawiam się, jak będzie przy drugim dziecku)
    Pozdrawiam i zdrowia życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja siostre uwielbia! Alergia nie zdążyła się powtórzyć, bo u Poli szybciej niż u Mai wyszła nietolerancja laktozy ;/

      Usuń
  6. Kasiu czekam na nowe posty! ;) Pozdrawiam Waszą całą czwóreczkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

 

Bazyljuszka Template by Ipietoon Cute Blog Design